Do XIV Ogólnopolskiego Zlotu pacificaforum.pl pozostało
pacificaforum.pl Strona Główna
 FAQ  Kalendarz Szukaj  Linki Użytkownicy Download  Album  Grupy   Rejestracja   Profil  Nasze auta  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak sprawdzić stan oleju w skrzyni 6 biegowej 2007 rok
Autor Wiadomość
Lukaszdzi 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica Limited 4.0
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 25 Lip 2014 11:07 am   Jak sprawdzić stan oleju w skrzyni 6 biegowej 2007 rok

Witam
Mam mały problem ponieważ w Pacifice Taty coś zaczęło się dziać ze skrzynią mianowicie weszła w tryb awaryjny, nie przerzuca biegów i jest problem z cofaniem. Auto jest aktualnie daleko od najbliższego warsztatu, i najlepiej byłoby nią stamtąd wrócić.

Na początku chciałbym spróbować sprawdzić stan oleju, tylko problem w tym, że nie ma bagnetu.

Może ktoś sprawdza olej bagnetem od oleju i może można go na jakąs długość włożyć i zobaczyć czy tam w ogóle coś jest?

Proszę o pomoc.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
bodo
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lip 2014 03:15 pm   

Najprościej to włóż bagnet od silnika i poziom oleju w skrzyni powinien być po środku skali. Oczywiście przy włączonym silniku i dobrze rozgrzanym
 
 
M. 



autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited (Hybrid) 2009 Prąd/benzyna/LPG
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3952
Flaszki: 265/220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Lip 2014 03:24 pm   

Lukaszdzi,
W VI biegowej wsadzasz bagnet do dna - aż się oprze ale nie wygnie.
Poziom oleju to ilość od końca bagnetu do śladu poziomu. Pomiar rzecz jasna zgodnie z regułami sztuki na pracującym silniku itd itp.
Poziom jest zależny od temperatury oleju i liniowo rośnie wraz z nią - nie pytaj mnie jak zmierzyć temperaturę w warunkach polowych.
Jakie zatem wskazanie? Popatrz na wykres i wybierz to co odpowiednie.

A tak Bogiem a prawdą problem nie leży moim zdaniem w oleju i jego stanie a albo w drutach (to bym powiedział jak byś mi nie namieszał kłopotami ze wstecznym) albo z mechanizmem wybieraka lub linką. Jak tryb awaryjny to świecą wszystkie okienka z biegami, auto rusza bodaj na II lub III i tak może sobie jechać - byle nie grzać ponad 2000 obrotów tj, ok 50-60km. Nie uszanowanie tej zasady spowoduje ugotowanie skrzyni i spustoszenia w innych układach np. sprężarkę klimy prawdopodobnie diabli wezmą.
Zalecałbym podpięcie pod OBD i odczytanie kodów błędów i będzie większa jasność

I jeszcze jedna rada - nie dopuszczaj możliwości lania innego oleju niż ATF +4 - optymalnie MOPAR. Jak wlejesz innego ATF-a to czeka Cię możliwie szybka wymiana całego stanu oleju. Ponadto oleju nie może być za dużo - jest to tak samo szkodliwe jak za niski stan - nie przedobrzyj zatem jak by co.
_________________
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lip 2014 05:06 pm   

W instrukcji obsługi są takie info o tej kontroli - jak w zał. poniżej.
Mimo to, mojej Pac NIE ma tego (drugiego) bagnetu do kontroli
poziomu oleju w ASB. W miejscu - jak na rysunku - jest coś na
kształt zaślepki.
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
M. 



autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited (Hybrid) 2009 Prąd/benzyna/LPG
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3952
Flaszki: 265/220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Lip 2014 08:04 pm   

pach,
I słusznie.
Chrysler w poliftowej Pacy przewidział bagnet serwisowy na wyposażeniu stacji dealerskich. Pod maską jest tylko rurka do wetknięcia bagnetu, normalnie zatkana plastikowym korkiem.
Załączona przez Ciebie instrukcja w części dotyczącej warunków pomiaru odnosi się do każdej ASB, natomiast technika pomiaru jest inna niż przywykliśmy. Nie wtykamy bagnetu aż kołnierz oprze się o rurkę ale wtykamy bagnet aż jego koniec oprze się o dno skrzyni biegów.
_________________
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lip 2014 08:32 pm   

No to rozjaśniła się kolejna rzecz, dzięki. :D
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Lukaszdzi 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica Limited 4.0
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 29 Lip 2014 06:18 pm   

Nie miałem wcześniej informacji na temat dokładnie co się ze skrzynią dzieje. Poziom oleju był w miarę OK, natomiast kolor oleju nie zapowiada nic dobrego ponieważ jest dość ciemny (wymieniany 2 miesiące temu) oczywiście Mopar atf+4.

Auto wróciło bezpiecznie do domu aczkolwiek problem dalej występuje ale to już osobny temat, który założę.

Dzięki za informacje, chociaż potem zauważyłem, że podobny temat już był :)
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
M. 



autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited (Hybrid) 2009 Prąd/benzyna/LPG
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3952
Flaszki: 265/220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Lip 2014 10:22 pm   

Lukaszdzi,
W normalnych warunkach w trakcie wymiany spuszczany olej ze skrzyni wygląda analogicznie jak ten, który leje się jako nowy. Ciemny olej w skrzyni to albo bardzo stary olej (brak serwisu olejowego w okresach poprzednich) albo coś się intensywnie wypracowało w środku skrzyni albo nie do końca wiadomo jaki olej został poprzednio wlany do skrzyni albo też coś innego co akurat nie przychodzi mi do głowy. W skrajnym przypadku mix powyższych przyczyn.
Tak czy inaczej warto skonsultować się z fachowcem od ASB, a wewnętrznie przygotować się na jej wymont i rozłożenie na czynniki pierwsze.
_________________
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Jędrek 
Jędrek z Dęblina tel.504043663


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2008/4litr/Pb+LPG
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 862
Flaszki: 62/30
Skąd: Dęblin
Wysłany: 23 Gru 2015 07:05 pm   

Odświeżę temat . W moim Dodge Grand Caravanie jest zamontowana miarka do poziomu oleju w ASB i na niej są zaznaczone poziomy (minimum i maksimum) oleju na zimnym i rozgrzanym silniku . Z pewnością na serwisowym bagnecie takie poziomy też są zaznaczone . Może ktoś jest w stanie podać takie dane ? Wtedy na miarce , np. od silnika można byłoby zaznaczyć te odległości zaczynając od dołu miarki (ona ma się oprzeć o dno ASB) i bagnet do silnika mógłby służyc też do ASB . A może się mylę ?

Przepraszam za gapowe . Przecież M już w poprzednich postach wkleił stosowny wykres . I tu pytanie . Czy na wykresie (ten od M ) punkty , które zaznaczyłem na wykresie na czerwono można traktować jako poziomy do zaznaczenia na bagnecie od oporu o dno ASB ?
_________________
Paca 4,0l z 2008r Pb + Lpg , Dodge Grand Caravan 3,8l z 2003r Pb + Lpg .
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
gienio607 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 2007/Touring/4.0 AWD/Pb+LPG
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 140
Flaszki: 7/5
Skąd: Osiedle Niewiadów
Wysłany: 24 Gru 2015 09:31 am   

No nie do końca. Bo jeśli sprawdzisz olej na zimnej skrzyni, a będzie on bliżej twojego zaznaczonego poziomu MAX (będzie się on mieścił w twoim zakresie) to oleju będzie za dużo.
Możesz sobie zaznaczyć poziom MAX ale sprawdzać olej na rozgrzanej skrzyni i wtedy poziom powinien być lekko niższy od MAX.
Najlepiej sczytać temperaturę oleju skrzyni wtedy masz 100 proc pewności. Pytałem kiedyś na forum kiedy olej w skrzyni osiągnie max temperaturę podaną na wykresie (po ilu km) .... ale nikt mi nie odpowiedział.
_________________
Gienek
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Gru 2015 11:22 am   

gienio607 napisał/a:
...jeśli sprawdzisz olej na zimnej skrzyni, a będzie on bliżej twojego zaznaczonego poziomu MAX (będzie się on mieścił w twoim zakresie) to oleju będzie za dużo....
Ale ważne jest chyba jaka jest temp. otoczenia, bo
na tym wykresie - przywoływanym już na F szereg razy -
początek krzywych jest w temp. 21 stC.
A w lecie, gdy silnik i skrzynia są "zimne" to mogą mieć
łatwo te ok. 21 st. i taki pomiar wydaje się być miarodajny.
Oczywiście co innego teraz gdy temp. (na ogół ;) ) są niższe.
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Jędrek 
Jędrek z Dęblina tel.504043663


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2008/4litr/Pb+LPG
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 862
Flaszki: 62/30
Skąd: Dęblin
Wysłany: 25 Gru 2015 10:42 am   

Panowie , zamówiłem sobie coś takiego : http://allegro.pl/ShowIte...ars_rule_id=201
Mam nadzieję , że zda to egzamin .
Chcę się upewnić jeszcze w jednej kwestii. W Dodge Grand Caravanie poziom oleju w ASB sprawdza sie na pracującym silniku a Pacy ? Pomiar dokonujemy na zimnym lub rozgrzanym silniku(i skrzyni) ale po WYŁĄCZENIU SILNIKA . Mam rację ?
_________________
Paca 4,0l z 2008r Pb + Lpg , Dodge Grand Caravan 3,8l z 2003r Pb + Lpg .
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
gienio607 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 2007/Touring/4.0 AWD/Pb+LPG
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 140
Flaszki: 7/5
Skąd: Osiedle Niewiadów
Wysłany: 27 Gru 2015 09:05 am   

Jędrek napisał/a:

Chcę się upewnić jeszcze w jednej kwestii. W Dodge Grand Caravanie poziom oleju w ASB sprawdza sie na pracującym silniku a Pacy ? Pomiar dokonujemy na zimnym lub rozgrzanym silniku(i skrzyni) ale po WYŁĄCZENIU SILNIKA . Mam rację ?


Na włączonym , pozycja N. Tylko nie od razu po odpaleniu silnika.......... Przejedz parę km.
Ja używam do pomiaru poziomu oleju w skrzyni bagnetu z silnika i miarki:-)
_________________
Gienek
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Gru 2015 11:12 am   

Wg przywoływanej już Instrukcji Obsługi:

- silnik ZAłączony, pracuje na luzie co najmniej przez minutę
- przełączenie skrzyni między wszystkimi przełożeniami i pozostawienie na P
- pomiar i odczyt z bagnetu - lub porównanie z wykresem - w zależności. czy silnik:
--- zimny (wtedy w zakresie: COLD) czy rozgrzany (HOT)

IO przyjmuje, że silnik jest rozgrzany po przejechaniu co najmniej 24 km,
ma wtedy ok. 82 st.C, a końcówka bagnetu pokrytego olejem
wyjętego z otworu skrzyni - lekko parzy palce.
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 13 Sty 2016 08:09 pm   

Kupiłem repair manual skrzyni 62te ATSG, instrukcja sprawdzenia oleju w tej skrzyni według tego manuala. Teraz już będzie jasność ;-)
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Jędrek 
Jędrek z Dęblina tel.504043663


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2008/4litr/Pb+LPG
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 862
Flaszki: 62/30
Skąd: Dęblin
Wysłany: 14 Sty 2016 11:33 am   

lutek34 napisał/a:
Kupiłem repair manual skrzyni 62te ATSG


A jak bys widział możliwość uzyskania od ciebie tej instrukcji ? Zakładam , sądząc po rysunku , że dotyczy ona skrzyni 6-biegowej , takiej jak u mnie (silnik 4,0 + ASB 6-biegowa) .
_________________
Paca 4,0l z 2008r Pb + Lpg , Dodge Grand Caravan 3,8l z 2003r Pb + Lpg .
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 14 Sty 2016 12:28 pm   

Jędrek napisał/a:
lutek34 napisał/a:
Kupiłem repair manual skrzyni 62te ATSG


A jak bys widział możliwość uzyskania od ciebie tej instrukcji


Ja mam wersje papierową, scanowac za bardzo mi się tego nie chce.
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 15 Sty 2016 08:41 am   

Aparatem telefonicznym tez się da. U mnie mechanik wymienił olej w ASB - wymiana statyczna - odkręcił misę, wyciekło, przykręcił i zalał. Zalał ok 6 litrów. Z tego co czytałem wchodzi ok 4,5 przy takiej wymianie. Twierdzi ze zalał tyle co wyciekło. Zabrałem się za pomiary bagnetem od oleju. Kilka prób i kilka odczytów. W misie jest rodzaj ogranicznika - czyli wkładamy miarkę i ma się oprzeć o ten ogranicznik - nie o dno misy. Najpierw blokuje na jednym zakręcie, potem jest ogranicznik a potem dno misy Wg mnie. Często bagnet omija ogranicznik i dochodzi do dna i wtedy mamy zupełnie inne pomiary. Wychodziło mi ze mam za dużo i to z 6 cm. wiec spuściłem strzykawka ok 1,5 litra. Odpalam, wsteczny a ona gaśnie, na D to samo - podjechałem 50 metrów i gaśnie- obroty silnika spadają. Wróciłem dolałem 1,25 i było ok. Przyszły mrozy - 15 na wsteczny i podobnie - czyli olej się skurczył z zimna i smok z filtra nie zasysał dolałem 0,5 litra i ok. wycieków brak. W układ wchodzi ok 9-10 litrów więc te 0,5 to to tylko 5% całości. Musze jakoś sprawdzić i dokończyć sprawę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 15 Sty 2016 09:36 am   

Morgal na moim skanie masz napisane że bagnet ma wejść do tuby 424mm. Na końcu tuby jest blaszany ogranicznik, jeśli czujesz że wpychasz głębiej jak ogranicznik to pewno został odgięty podczas licznych prób pomiaru.
Na skanerze byłeś? TCM nie ma żadnych błędów?
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 15 Sty 2016 09:45 am   

Ok włożę 424 mm i sprawdzę poziom, ale widzę ze masz 2005 tam była inna skrzynia. TCM co to jest - świeżak jestem. Jak pod kompa podłączyłem to tylko spadki napięcia pokazało ale to wina rozładowanego akumulatora.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 15 Sty 2016 10:05 am   

morgal1 napisał/a:
ale widzę ze masz 2005 tam była inna skrzynia


Na ta chwile mam dwie Pace


TCM to transmission control module, czyli sterownik skrzyni. Zwykłym skanerkiem do TCM Chryslera się nie podepniesz, najlepiej jak podjedziesz do kogoś kto ma np skaner Snap On z oprogramowaniem min do 2008r
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 15 Sty 2016 10:15 am   

Dzięki. 424mm i odczytuję poziom oleju. Teraz będzie dobrze. Jak kogoś znajdę w Białymstoku to podjadę i sprawdzę błędy z skrzyni. Kasowanie błędów skrzyni tez akumulatorem się robi?
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 15 Sty 2016 10:40 am   

morgal1 napisał/a:
Kasowanie błędów skrzyni tez akumulatorem się robi?


Nie robi i kontrolka MIL od tego też się nie świeci.
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 14 Lut 2016 10:46 am   

Panowie ile dokładnie wchodzi Wam bagnet do rurki pomiarowej skrzyni? Niby według serwisówki której zdjęcie zamieściłem ma się wsunąć około 424mm, ja jak mierzę to do oporu mogę wsunąć bagnet 408-409mm.
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 15 Lut 2016 09:12 pm   

Sugerowałem się 424mm które to podałeś z mc temu, ale u mnie wchodzi 414 - jutro dokładnie zmierzę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 17 Lut 2016 09:19 am   

Skrzynia 6 biegów. U mnie bagnet wchodzi na 418-419 mm. lutek34 kiedyś pisałeś ze mógł się odgiąć ogranicznik - mało prawdopodobne. Bagnet to cienka stalowa taśma, jak się ja pokręci to mija ogranicznik i wtedy do dna dochodzi - wtedy to herezje można odczytać. Stan oleju sprawdzałem pod 418-419 a nie 424mm z książki.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Lut 2016 06:44 pm   

Sprawdziłem u siebie: bagnet wchodzi 410 mm
mierzone do brzegu wlewu oleju.

Dla ciekawości, ile macie cm oleju ASB na bagnecie na zimnym nie-pracujacym silniku?
(choć - jak wiadomo - NIE jest to miarodajny ani poprawny pomiar)
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
tedi 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: BMW E65 750i 2005 r 367 KM bez Lpg 5,9 do 100 :) grzana kiera,aktywny tempomat
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2863
Flaszki: 145/134
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Lut 2016 07:17 pm   

pach napisał/a:
Dla ciekawości, ile macie cm oleju ASB na bagnecie na zimnym silniku?


Tu niestety nie pomogę iż nie mam na czym sprawdzić :lol:
Chyba że jakaś Paca trafi na moją salę operacyjną to mogę zmierzyć warunek że będzie to 4.0
_________________
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :) )))))))))))

www.autopiekuta.pl
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1426
Flaszki: 71/68
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Sie 2016 01:46 pm   

Cytat:
Dla ciekawości: ile macie cm oleju ASB na bagnecie na zimnym nie-pracującym silniku?
(choć - jak wiadomo - NIE jest to miarodajny ani poprawny pomiar)
Ktoś może sprawdzić?
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
morgal1 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacifica 2007 4.0
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: podlasie
Wysłany: 24 Sie 2016 07:18 pm   

Temat powrócił. Jeśli u Was bagnet wchodzi na ok 410mm u mnie - dokładnie sprawdziłem 406mm to poziom odnosicie do stanu na bagnecie, czy odnosicie do 424mm z serwisówki? Teraz się dziwie skąd 10 mm różnicy w moich pomiarach? I jeszcze jedna sprawa na wykresie tym na początku tematu zupełnie inne wartości są dla tej samej temperatury w porównaniu do serwisówki którą lutek32 zamieścił. Przy 25 stopniach różnice sa ogromne, prz nagrzanym silniku to prawie to samo.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Szymon 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 2007/Touring/4.0/Pb-LPG
Dołączył: 23 Lip 2016
Posty: 81
Postawił 1 flaszek(e)
Skąd: Warmia
Wysłany: 19 Paź 2016 09:35 pm   

Dziś też włożyłem bagnet od oleju do korka serwisowego ASB, udało mi się na 410mm mierzone do brzegu wlewu oleju. Auto pochodziło z 5 minut na P. Oleju w ASB było ciut za zagięciem bagnetu (tym łukiem). Mierzyłem na wyłączonym silniku. Tak z ciekawości.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1052
Flaszki: 39/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 23 Lut 2017 08:19 pm   

Dla tych co mają problem ze zmierzeniem poziomu oleju w skrzyni 62TE

_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Ostatnio zmieniony przez mpspycha 23 Lut 2017 11:07 pm, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
g.log 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: .2012.
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 1
Skąd: S-3rzďż˝w
Wysłany: 15 Lip 2017 03:42 pm   

Witajcie! Co prawda jestem użytkownikiem Freemonta a nie Pacifica, ale nasze wozy miewają czasem wspólną część - 62TE. Znalazłem na Waszym forum sporo info - wielkie dzięki, mam jednak wątpliwość co do prawidłowego poziomu oleju w skrzyni podawane przez różne źródła opisane w różnych wątkach. Porównajcie wykres z obecnego wątku do tego:

www .pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=793

Ktoś potrafi to wyjaśnić?

p.s ponieważ "nowi" nie mogą wstawiać linków, ciut go przewobiłem...
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
M. 



autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited (Hybrid) 2009 Prąd/benzyna/LPG
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3952
Flaszki: 265/220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Lip 2017 08:20 pm   

g.log,
Nie wiem jak inni ale ja widzę ten sam wykres - to po pierwsze primo
A po secundo - się znaczy po drugie - patrz regulamin - niedopełnienie jego postanowień skutkuje DEL postów a w wyniku i profilu (troszkę później).
_________________
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Pacyfka created by Matteo
MAPA STRONY GOOGLE MAP Wersja forum PDA/GSM

W serwisie Pacificaforum.pl stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania Pacificaforum.pl bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na ten temat możecie przeczytać TUTAJ.

stat4u
Strona wygenerowana w 0.48 sekundy. Zapytań do SQL: 18