PRZENIESIENIE FORUM
To forum jest zablokowane tylko do odczytu. Posty można pisać na:
http://forum.chryslerforum.pl
W razie problemów z hasłem na nowym forum proszę o jego reaktywację poprzez korzystanie z opcji "Nie pamiętam hasła" przy logowaniu!

pacificaforum.pl Strona Główna
 FAQ  Kalendarz Szukaj  Linki Użytkownicy Download  Album  Grupy   Rejestracja   Profil  Nasze auta  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!
Autor Wiadomość
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 13 Wrz 2017 01:04 pm   Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!

Po dopaleniu (dziś rano) po chwili zapalają się kontrolki ABS,poduszek , ręcznego, kontroli trakcji i jeszcze kilka innych dziwnych rzeczy:
- mrugające halogeny (nawet po wyłączeniu zapłonu) - konieczne odpięcie akumulatora
- brak świateł dziennych, mijania, drogowych (w każdym położeniu pokrętła "wersja auto")
- brak możliwości załączenia panelu wentylacji i klimatyzacji
- brak sterowania szybami
- klekotanie przekaźnika oznaczonego 56 (chyba od wycieraczek, ale po wyjęciu nic nie dało) a jak był włożony wrażenie że inne tez klekoczą
- brak zasilania radia i gniazd zapalniczek
- wyskakujący błąd P0660

Packa odpala i "normalnie" jeździ tylko bez świateł dziennych, drogowych na mrugających halogenach, kierunkowskazy działają, oświetlenie wnętrza też działa.
Koledzy czy ktoś miał podobna sytuację.
Proszę o Pilną pomoc jutro mam mały wyjazd :(
Ostatnio zmieniony przez raoaba 13 Wrz 2017 09:08 pm, w całości zmieniany 5 razy  
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:06 pm   

P0660 Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Solenoid Control Circuit - zawór od klapy w kolektorze dolotowym (już wiem, to ten zawór od pojedyńczej klapy przy alternatorze. Jak patrzysz na silnik to lewa strona między alternatorem a chłodnicą, patrz zdjęcie)

Pierwsza myśl to słaby styk masy. Błąd P0660 tez może się wyświetlić jeżeli nie będzie masy. Sprawdź na schematach skąd idzie masa do obu elektrozaworów od klap i zweryfikuj to miejsce. Punkty masy są m.in. pod akumulatorem. Może tez być brak styku na wtyczkach od kompa.

Masz mało czasu na znalezienie przyczyny. Nie wiem jakie masz umiejętności eletryczno-elektroniczne ale jak z tym słabo się czujesz to jedź do elektryka samochodowego.

Powodzenia

Capture.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 47.45 KB

Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:26 pm   

Dzięki za odpowiedź
Odnośnie P0660 prawdopodobnie wynika z tych innych problemów o których napisałem.
Kiedyś był temat o masach i mam pytanie?
Za lewym przednik kołem wkręcana jest masa w obudowę skrzyni biegów.
Pytanie brzmi:
Gdzie jest doprowadzony drugi koniec tej masy i czy jest przykręcany na wtyczkę czy jakoś inaczej.
Kiedyś widziałem (ze 2 lata temu) oberwaną przy skrzyni i dorobiłem bezpośrednio od tej śruby w skrzyni do akumulatora , czy dobrze ????
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:46 pm   

raoaba napisał/a:
Gdzie jest doprowadzony drugi koniec tej masy

niestety nie wiem ;(

raoaba napisał/a:
czy jest przykręcany na wtyczkę czy jakoś inaczej

raczej na śrubę i bezpośrednio do karoserii auta. Tak są realizowane połączania masy między sinikiem a karoserią.

raoaba napisał/a:
Kiedyś widziałem (ze 2 lata temu) oberwaną przy skrzyni i dorobiłem bezpośrednio od tej śruby w skrzyni do akumulatora , czy dobrze ????

Błędu nie zrobiłeś. Ja też mam pociągnięty taki kabel tylko, że w okolice rozrusznika.


dołączam jeszcze zdjęcie lewej podłużnicy gdzie jest przykręcona masa od tego zaworu. To jest pod akumulatorem.

Skupiłem się na tym zaworze, ale może to nie być najkrótsza droga do rozwiązania twojego problemu/ów. Sprawdź te masę i może wtyczki pod skrzynką bezpieczników, więcej nie pomogę bo nie wiem czego się chwycić.

masa.JPG
punk masy G100
Plik ściągnięto 16 raz(y) 58.7 KB

Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
misha85 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 touring 4.0 lpg
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:47 pm   

P0660 u mnie to był silniczek w kolektorze ten bliżej czoła maski
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:57 pm   

Przepraszam za sugestię, ale P0660 jak już napisałem prawdopodobnie wynika od powyższych problemów jak opisałem.
Najgorsze mruganie halogenów i inne opisane problemy z którymi nie da się jeździć.
A skąd jest dawana masa na Moduł Komfortu i Komputer????, jak przebiegają przewody i gdzie ???
Nie wiem czy idę dobrym tropem :(
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Wrz 2017 02:59 pm   

Zgodnie z moją tezą, zobacz sobie ten filmik. Rozwiązanie problemu zaczyna sie od 35min ale warto obejrzeć cały i zobaczyć jak elektryk analizuje i rozwiązuje takie sytuacje.



PS. Czasem warto odkręcić takie oczko masy, bo przewody mogą trzymać się na jednym przysłowiowym "włosku" a po odkręceniu wszystko się rozpada i zostaje w rękach. Jeżeli się nie rozpadnie to i tak warto jest zalutować lub zacisnąć nowe oczko.
Ostatnio zmieniony przez mpspycha 13 Wrz 2017 06:45 pm, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Wrz 2017 03:08 pm   

raoaba napisał/a:
Przepraszam za sugestię

za dawanie sugestii nawet czasem z palca wyssanych nie przepraszaj. Robimy coś w formie "burzy mózgów", eliminujemy jedne sugestie dajemy inne, tak się rozwiązuje problemy.

raoaba napisał/a:
Nie wiem czy idę dobrym tropem

"Człowiek, który nie robi błędów, zwykle nie robi nic."
Autor: Edward John Phelps

obierając którąś drogę albo ją potwierdzisz albo ją wykluczysz, co też będzie droga do rozwiązania problemu tylko dłuższą. :)
U ciebie najgorszy jest brak czasu i co z tego wynika pośpiech. Co za chwilę wprowadzi nerwowość.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13 Wrz 2017 07:17 pm   

Masy sprawdzone wyczyszczone i dalej to samo.
Inne spostrzeżenia.
Jedynie co się zmieniło to po zgaszeniu nie pulsują halogeny, a przy zgaszonym silniku można jedynie zapalić światła mijania i postojowe innych brak.
Po odpaleniu znów pulsują halogeny, ale przytrzymując kluczyk w pozycji pracy rozrusznika zapalają się światła mijania i pozycja z tyłu jak puszczę znów tylko pulsują halogeny.
Przy tym wszystkim nadal nie można załączyć panelu wentylacji/klimatyzacji i otwierać szyb.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Wrz 2017 07:56 pm   

Teraz to już zostaje szukanie ze schematem w ręku i sprawdzanie punkt po punkcie gdzie ginie masa albo +12V (tak jak na tym filmiku). Ja nadal trzymam się braku masy ale możliwe, że będzie gdzieś przewód ułamany we wiązce.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13 Wrz 2017 08:57 pm   

Wstępnie "przedzwoniłem" (tzn. miernikiem było "0" Ohm) każde przyłącze masy do (-) klemy i jest ok
A jakie objawy by były przy uszkodzonej stacyjce ???

.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
głodźillaryki 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacyfica/2004/3500/pb/awd
Dołączył: 29 Paź 2015
Posty: 456
Flaszki: 12/16
Skąd: Ryki
Wysłany: 14 Wrz 2017 04:23 am   

raoaba, To ustrojstwo bywa bardzo wrażliwe.... Ja do stacyjki doczepiłem czujnik cofania i efekt zdumiewający... były problemy że by wyłączyć silnik... tzn. wszystko gasło ale silnik nadal działał...
następny problem to przerwa na kablu klaksonu. ... po prostu w środku izolacji coś sie z miedzią stało...
Kable dobrze oglądaj...ponaginaj... pociągnij by mieć pewność ze parę centymetrów od kostki czy innego łączenia nie jest przerwany w środku
_________________
usilnie staram się pisac poprawnie i nie robic błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
misha85 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 touring 4.0 lpg
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Wrz 2017 05:41 am   

Może akumulator robi cyrki miałem tak kiedyś w audi że wariowała elektryka
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
pach 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2007 Ltd 4.0 AWD Pb
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 1450
Flaszki: 77/74
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Wrz 2017 09:34 am   

głodźillaryki napisał/a:
... następny problem to przerwa na kablu klaksonu. ... po prostu w środku izolacji coś sie z miedzią stało... Kable dobrze oglądaj...ponaginaj... pociągnij by mieć pewność ze parę centymetrów od kostki czy innego łączenia nie jest przerwany w środku

Są tez ew. detektory przerw w przewodach - było już gdzieś o tym na F.
_________________
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
głodźillaryki 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: pacyfica/2004/3500/pb/awd
Dołączył: 29 Paź 2015
Posty: 456
Flaszki: 12/16
Skąd: Ryki
Wysłany: 14 Wrz 2017 11:43 am   

pach, Masz na myśli takie cegowe?
To chyba bardzo mało przydatne :/ :/
_________________
usilnie staram się pisac poprawnie i nie robic błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 14 Wrz 2017 08:45 pm   

Witam
Wracam do tematu.
Czy któryś z kolegów ma dokładną rozpiskę lub schemat jakie urządzenia są "masowane" na (odpowiednio do każdej śruby) kolejnych trzech śrubach masujących na lewej podłużnicy.

Muszę ponownie tam poszperać, a dostęp mam nieciekawy, gdyż gazownik właśnie w tym miejscu zamontował parownik :( który wszystkie śruby częściowo zasłania. Wczoraj zrobiłem to "doraźnie" i jedyne co się poprawiło to to że nie mrugają halogeny po wyłączeniu kluczykiem i nie muszę odpinać klemy :)

.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 14 Wrz 2017 09:11 pm   

są tam punkty uziemienia G100, G102, G103, G104. Generalnie b.dużo urządzeń i długo by pisać, znajdź serwisówkę (pamiętam że kolega lutek udostępniał) i tam w schemacie odnajdziesz "Ground distribution" i co jest podłączone do tego punktu.

PS. Działa ci "klakson" i czy we wszystkich zapalniczkach nie masz zasilania?
 Autor postu otrzymał 1 flaszek(e)
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 flaszek(e):
raoaba
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 14 Wrz 2017 09:54 pm   

Klakson nie działa gniazda zapalniczek te po zapłonie i odpaleniu nie działają,
gniazdo bezpośrednie z akumulatora działa

czyli jakie sugestie ??
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 15 Wrz 2017 12:51 pm   

Witam
Dziś dokonałem pomiarów w skrzynce bezpiecznikowej i stwierdziłem brak zasilania na kilku bezpiecznikach nawet po włączonym zapłonie, oto ich numery:
24, 25, 26, 34, 40, 41, 42, 44, 45
może to będzie jakiś trop
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 15 Wrz 2017 02:06 pm   

zasilanie na tych bezpiecznikach pojawi się jak załączą się odpowiednie przekaźniki:
24,25,26 - accessory relay
34 - real booster fan relay
40, 41 - door node relay
42 - front blower motor relay
44, 45 - run relay
i te wszystkie przekaźniki sa sterowane z IPM (integrated power module - czyli skrzynka z bezpiecznikami :) ).
Napisze jeszcze inaczej. Te przekaźniki co widzimy i możemy wymieniać są dodatkowo sterowane/wyzwalane przez elektronikę wewnątrz tej czarnej skrzynki (to juz nie jest pokazane na schematach elektrycznych). To tez może być twój problem, że uszkodziła się właśnie tak elektronika. Najpierw jednak sprawdź co możesz.

Skup się może na jednym i ja bym wybrał accessory relay. Wyjmij go z gniazda i zobacz czy pojawia się +12V na pinie 85 w gnieździe i czy jest masa na pinie 86. Oczywiście po podaniu zapłonu.

PS. takie pomiary przy pomocy miernika mogą pokazać, że wszystko jest OK bo nawet jeden "włosek" w przewodzie da przejście do zera, ale przy obciążeniu napięcie spadnie. Dlatego elektrycy stosują żarówkę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 15 Wrz 2017 02:30 pm   

Brak napięcie po załączeniu zapłonu jak i po odpaleniu auta.
Masa niby jest ale zdecydowanie słabiej świeci żarówka w kontrolce.

Jak wcześniej pisałem do mas (trzech śrub na podłużnicy) dziś się dobrałem przeczyściłem porządnie styki i skręciłem.
Czemu sugerowałeś klakson i zapalniczki ???
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 15 Wrz 2017 02:37 pm   

zapalniczki - bo każda zapalniczka jest inaczej zasilana i mają inne bezpieczniki i obwody.
klakson - ze względu na prostotę układu zasilania :)
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 15 Wrz 2017 02:45 pm   

raoaba napisał/a:
Brak napięcie po załączeniu zapłonu jak i po odpaleniu auta.

rozumiem że nie masz +12V na pinie 85 od tego przekaźnika co pisałem. Skontroluj pin 30 jeszcze dodatkowo. Sprawdź tak samo przekaźnik "Run relay" dla pinów 85 i 30.

-------------------------- Edit
przypomę tylko:
1 pomiar robisz między pinem 85 a minusem na akumulatorze
2 pomiar robisz między pinem 30 a minusem na akumulatorze
3 pomiar robisz miedzy pinem 86 a plusem akumulatora

-------------------------- Edit
Jeszcze jeden pomysł. Jak już wywołałem ten klakson "do tablicy" to sprawdźmy tez jego. Nic nie pisałeś o bezpieczniku 28 więc rozumiem, że napięcie na nim jest ale sprawdź dla pewności. Sprawdź piny 30, 85, 86 na przekaźniku Horn Relay.

Jeżeli potwierdzisz brak napięcia +12V na pinach 85 i 30 to stawiam na uszkodzoną skrzynkę wewnątrz
Możesz jeszcze sprawdzić same przewody we wiązce. Do skrzynki masa jest dostarczana 3 przewodami:
wtyczka C5 - 14pin przewód idzie z punktu G103
wtyczka C1 - 6 pin przewód idzie z punktu G102
wtyczka C7 - 8 pin przewód idzie z akumulatora
Ostatnio zmieniony przez lisu11 15 Wrz 2017 03:28 pm, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 15 Wrz 2017 03:16 pm   

lisu11 Szanowny kolego proszę o kontakt tel. nr przesłałem na PW
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lisu11 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: 2004/3.5L/AWD/LPG
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 87
Flaszki: 7/1
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 15 Wrz 2017 03:34 pm   

jak tylko dostane to zadzwonię. Na razie żadnej PM nie mam.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 15 Wrz 2017 05:17 pm   

Dziękuję za zainteresowanie, ale w trakcie i po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).
Co było przyczyna nie stwierdziłem, a szkoda może by się przydało innym.
Jeśli problem się powtórzy (czego bym nie chciał :( ) podejmę dalszą walkę.

Pozdrawiam
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
M. 



autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited (Hybrid) 2009 Prąd/benzyna/LPG
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 4108
Flaszki: 274/230
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Wrz 2017 06:52 pm   

raoaba napisał/a:
po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).

Chyba jesteś optymistą, ale życzę by się sprawdziło
raoaba napisał/a:
Jeśli problem się powtórzy

Skoro nie udało się stwierdzić przyczyny, to wielce prawdopodobne jest, że istnieje nadal ale się z lekka ukryła.
Ewidentny brak kontaktu w jakimś obwodzie w obrębie IPM skoro gmeranie w bezpiecznikach poprawiło.
Gdyby co do czego w przyszłości... Wiesz gdzie szukać. Masz już doświadczenie w te klocki.
_________________
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
lutek34 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: '08 Subaru Tribeca H6 3,6l+ LPG BRC
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 1110
Flaszki: 45/3
Skąd: Krosno
Wysłany: 15 Wrz 2017 07:30 pm   

raoaba napisał/a:
w trakcie i po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).


problem zapewne powróci, ale już wiesz w jakim rejonie szukać.
_________________
www.posadzkizywiczne.eu
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
raoaba 


autko rok/wersja/poj./Pb-LPG: Pacifica 04/FWD/3,5/
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 135
Postawił 3 flaszek(e)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 16 Wrz 2017 10:19 pm   

Niestety entuzjazm przedwczesny był :(
Po złożeniu całości znów problem wrócił, ale w trakcie "kluczykowania" chwilowo było OK, więc pomyślałem że to stacyjka i wziąłem się do rozbiórki co oczywiście nie przyniosło efektu.
Powróciłem do masy, ale od tyłu jak na filmiku powyżej (wcześniej tez próbowałem ale musiałem pomylić piny) po przeglądnięciu serwisówki i odszukaniu na stronie 829 INTEGRATED POWER MODULE C5 - GRAY 26 WAY jest to pin 14 przewód czarno/żółty i okazało się sukcesem, lecz dziś ze względu na porę (a było to przed chwilą) dałem sobie spokój. Jutro albo w poniedziałek odnajdę go w wiązce, która dochodzi pod lampa lewą i poprowadzę nowa masę.
Z czego można wnioskować mimo dokładnego przeglądu mas gdzieś jest przerwa w układzie, chyba że w samej kostce przy pinie, ale to się okaże.
Dziękuję koledze lisu11 za podesłanie serwisówki, bardzo się przydała za co daję flaszkę
Pozdrawiam.
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
zyga 


Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3123
Flaszki: 251/126
Skąd: NWW-mapa
Wysłany: 17 Wrz 2017 10:55 pm   

raoaba,
musisz zmienić taktykę zamiast miernika potrzebna jest żarówka
najlepiej 2 po 21 W
wtedy jak sobie przedzwonisz wiązkę to będziesz miał pewność, że nie jest gdzieś jakiś mizerny kontakt
miernik pokaże przejście nawet jak będziesz miał tylko jeden włos w przewodzie sprawny na żarówkę to już nie zadziała
_________________
--
zyga
tdi engines are for senior citizens
<czytam tylko hyde dział joke >
on board
Postaw flaszkę autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Pacyfka created by Matteo
MAPA STRONY GOOGLE MAP Wersja forum PDA/GSM

W serwisie Pacificaforum.pl stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania Pacificaforum.pl bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na ten temat możecie przeczytać TUTAJ.

stat4u
Strona wygenerowana w 0.51 sekundy. Zapytań do SQL: 23